Facebook anunță discret noi update-uri, iar concluziile referitoare la impactul pe care îl vor avea trebuie să le tragem singuri. De-a lungul timpului, toate au fost împachetate în măsuri care îmbunătățesc „conținutul pe care îl văd utilizatorii”, „control mai bun al business-urilor asupra conținutului” și…
marketing
Fiind unul dintre cei mai mari retaileri online, eMag e într-un fel „responsabil” atât de crearea de așteptări pentru clienți, cât și de crearea de obiceiuri de cumpărături care au apoi impact pentru toți retailerii fie că vând pe propriul site, fie pe marketplace-ul eMag….
Sunt câteva motive pentru care campaniile cu influenceri nu ating rezultatele dorite, dar toate se reduc la un singur lucru: înțelegerea greșită a rolului și impactului influencerilor. Din experiența noastră, majoritatea campaniilor sunt create cu obiective tranzacționale. Adică se așteaptă simple vânzări venite din comunitatea…
Reach-ul îl reprezintă numărul de oameni la care o postare pe o rețea socială, fie ea Facebook, LinkedIn, instagram, ajunge organic sau plătit. La început era mai mult organic. Făceai câteva campanii de strângere de likeuri și apoi promovarea era aproape gratis. Toți cei care…