Reach-ul îl reprezintă numărul de oameni la care o postare pe o rețea socială, fie ea Facebook, LinkedIn, instagram, ajunge organic sau plătit. La început era mai mult organic. Făceai câteva campanii de strângere de likeuri și apoi promovarea era aproape gratis. Toți cei care…
comunicare
Pentru cele mai multe companii social media e o corvoadă. E chestia aia pe care știi că trebuie să o faci, fără să înțelegi complet de ce sau cum. Și din neînțelegerea asta apar două atitudini vizavi de social media: o consideră inutilă în mare…
Sunt businessuri mici deschise de ani de zile pe bulevarde mari cărora le-au trecut pragul mii de oameni dar doar 3000 de oameni le-au dat și un like pe facebook. Și într-un fel sau altul, au plătit pentru cele 3000 de likeuri. Fie au cumpărat…
Comentariile negative sunt „examenele” pe care le dai tu (sau agenția ta de social media) în fața clienților. Și cel mai bun exemplu când vine vorba de comentarii negative și mod de răspuns e pagina de la Banca Transilvania. Echipa de acolo e atât de…
Din tipurile de content care „au umblat pământul”, blogul rămâne printre cele mai folosite și mai puțin înțelese. A fost cam prima formă de exprimare pe care pionierii (fără cravată roșie) au descoperit-o pe internet și cea care se afișa cel mai „cinstit”. Cu o…